Przyjmowanie i załatwianie spraw
Aktem prawnym regulującym sposoby przyjmowania i załatwiania spraw jest:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 1960 r., Nr 30. poz. 168 z póź. zm.).
- Instrukcja kancelaryjna stanowiąca załącznik do decyzji Nr 255/05 z dnia 15 grudnia 2005 roku w sprawie szczegółowych zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie i podległych jednostkach organizacyjnych
- instrukcja kancelaryjna
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
Sprawy do Komendy Powiatowej Policji w Parczewie wnoszone mogą być osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą faxu (47 811 17 34). Przyjmowane i załatwiane są bez zbędnej zwłoki. Wpływające pisma rejestrowane są w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji i dekretowane przez niego na poszczególne komórki organizacyjne, właściwe do załatwienia danej sprawy. Następnie pisma powyższe są dekretowane przez naczelników bądź kierowników komórek i przekazywane merytorycznym pracownikom, celem ich załatwienia i udzielenia odpowiedzi.
Kontakt z pracownikami oraz bliższe informacje można uzyskać telefonując do sekretariatu Komendanta Policji pod numer tel. (47 814 32 16).
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
Komendant Powiatowy Policji w Parczewie
Z-ca Komendanta Powiatowego Policji w Parczewie
• w poniedziałki w godz.: 14:00 - 17:00
W sytuacjach szczególnych, gdy nie ma funkcjonariuszy Policji o zaistniałych zdarzeniach proszę informować służby dyżurne:
Dyżurny Komendy Powiatowej Policji w Parczewie
tel. całodobowo 47 814-32-90
tel. alarmowy 997 lub 112